vineri, 3 septembrie 2010

Apel la 112 - continuare

Spuneam mai de mult cum am sunat la 112 pentru a reclama un barbat care cersea cu un copil. A doua zi cersea in acelasi loc, nu am sunat din nou. A treia zi era in acelasi loc, am sunat la 112, a mers mult mai bine. De atunci nu l-am mai vazut acolo, in schimb acum 3 zile a reaparut vis-a-vis de Casa Radio. Prima zi nu am sunat la 112, a doua zi am sunat din nou, de data asta cei de la Politie nu au stat deloc la discutii, au inteles repede de tot. De atunci nu l-am mai vazut.

Imi pare rau de copii, ei nu au nici o vina ca sunt folositi la asa ceva in loc sa se joace. Cel mai rau imi pare ca in Romania nu exista constiinta faptului ca cei care dau bani cersetorilor ii tin pe cersetori in strada, daca cersetorii nu ar castiga in strada nu ar cersi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu