joi, 30 septembrie 2010

Despre invidie

Am scris eu de mult timp parerea mea ca invidia e pacatul cel mai mare in Romania.

Ca oamenii pe la noi se simt bine daca altul e balacarit serios. E o usurare ca altul nu e mai bun ca ei. Stiau ei... Unora chiar le place sa il vada disperat. Doar e persoana publica, asa ii trebuie.

Este foarte adevarat! Si nu se aplica numai la personalitati ci la orice. Cui nu ii place sa se uite de pe margine cand se intampla ceva rau cu cineva, sa se bucure daca il simpatizeaza, fara sa il cunoasca prea bine, sau sa jeleasca daca i se intampla sa se impiedice. Fara sa ridice vreun deget, ci din pozitia de spectator pasiv.

Eu cred ca multe rele se explica prin saracie sau incultura. Dar nu si asta, invidia asta nu are nici o scuza.

2 comentarii:

  1. Draga Simona, astazi am descoperit blogurile tale, plecand din site-ul lui Deceneu. Ma bucur ca gasesti timp sa lupti pentru un viitor mai bun pentru copiii tai.

    Vroiam sa impartasesc cu tine doua post-uri pe care le-am scris / unul despre admiratie vs. invidie, celalalt despre viata. Sper sa iti faca placere sa le citesti.

    O zi frumoasa,
    Georgina

    http://georginapp.blogspot.com/2011/02/admiratie-vs-invidie.html

    http://georginapp.blogspot.com/2011/02/viata.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a facut multa placere sa le citesc :)

    RăspundețiȘtergere