vineri, 3 septembrie 2010

Lupta cu autoritatile 4

Am gasit un site http://www.domnuleprimar.ro/ unde se pot face sesizari si reclamatii si primarul raspunde. Am facut si eu una despre oamenii fara adapost din fata blocului, printre care era si un copil.

Cred ca in urma acestei sesizari am primit raspuns de la Politie si de la Protectia copilului. Numai ca vestile bune se termina aici :(



Cei de la Politie au raspuns asa: ca i-au somat sa plece si au constatat ca au plecat. Un raspuns absolut similar (difera numai numarul de inregistrare) a avut un vecin care a facut sesizari la randul lui.

Cei de la Protectia copilului au spus ca :

Urmare a sesizarii dvs. inregistrate la sediul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului – Sector 3, prin care ne aduceti la cunostinta faptul ca pe terenul viran din spatele imobilului situat pe strada Penes Curcanul nr. 14, sector 3, locuiesc cateva persoane intr-o coliba improvizata, va comunicam urmatoarele:



Reprezentantii institutiei s-au deplasat in data de 18.08.2010 impreuna cu reprezentantii Politiei Comunitare Sector 3 la adresa mai sus mentionata unde persoanele identificate nu aveau domiciliul pe raza sectorului 3 , motiv pentru care au fost indrumati catre Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului de pe raza careia domiciliaza, pentru a beneficia de servicii sociale de sprijin.


In urma interventiei reprezentantilor institutiei noastre, familiile depistate au parasit zona insa, precizam faptul ca locatia va fi periodic verificata in timpul raziilor efectuate de catre D.G.A.S.P.C.- sector 3.


Dupa ei s-au rezolvat problemele. Si cu noi care am ramas cu ele, cum ramane?

Azi am trimis sesizarile prin posta, cu confirmare de primire, la Politie si la Autoritatea pentru cainii fara stapan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu