marți, 28 septembrie 2010

Problema nu e ca ni se intampla noua, ci ca poate sa se intample si copiilor nostri

Exista un blog diferit pe care il urmaresc de ceva timp. Imi place pentru ca se vorbeste aici despre multe lucruri si mi se pare ca unele seamana cu propriile mele probleme de a ma impaca cu viata mea de zi cu zi.

Intr-unul din posturi se vorbeste despre un subiect care ma framanta si pe mine: ce sanse au aici copiii nostri. Nu se dau solutii, doar se pune intrebarea. Impresia in acest moment nu e deloc optimista, societatea nu arata deloc bine.

Eu as adauga ca in acest moment saracia si disperarea au scos ce e mai rau si ca poate in alte vremuri va fi mai bine. Dar trebuie sa se schimbe multe pentru acel bine si pentru ca acel bine sa vina la un moment dat, si peste tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu