marți, 24 mai 2011

In vizita prin Bucuresti - printre caini vagabonzi

Am primit saptamana trecuta vizita unor prieteni din SUA. I-am asteptat la metrou si am mers putin pe jos spre blocul unde stau. O prietena casatorita cu un american.

Am trecut pe langa o haita de vreo 4 caini intinsi tacticos pe strada pe ambele trotuare. Dupa ce am trecut cu succes desi cu putine emotii printre ei am intrat pe straduta din fata blocului si a iesit alt caine mare, sa se faca remarcat.

El a inceput imediat discutia despre cainii vagabonzi, ca nu s-a rezolvat problema cainilor vagabonzi. E periculos sa mergi in vizita. La intoarcere i-am condus cu masina.

Un comentariu:

  1. Acum au disparut din ei in bucuresti dar in restul tari este plin de haite care terorizeaza toate orasule si primariile refuza sa aplice legea 258/2013!

    RăspundețiȘtergere